Program lojalnościowy


Witamy w gronie Uczestników ogólnopolskiego programu lojalnościowego


Regulamin programu lojalnościowego "Społem znaczy razem"

Załącznik nr 1 do Regulaminu programu lojalnościowego "Społem znaczy razem" (wykaz placówek biorących udział w programie lojalnościowym)
Aneks nr 1/2013 z dnia 19.03.2013 do regulaminu programu „Społem znaczy razem”
Aneks nr 2/2013 z dnia 27.12.2013 do regulaminu programu „Społem znaczy razem”
Aneks nr 3/2014 z dnia 15.12.2014 do regulaminu programu „Społem znaczy razem”
Aneks nr 4/2016 z dnia 07.11.2016 do regulaminu programu „Społem znaczy razem”
Aneks nr 5/2017 z dnia 09.06.2017 do regulaminu programu „Społem znaczy razem”
Aneks nr 6/2017 z dnia 18.09.2017 do regulaminu programu „Społem znaczy razem"


TERMIN WAŻNOŚCI BONÓW : 1 MIESIĄC OD DNIA WYDANIA BONÓW


Najczęściej zadawane pytania :

1.     DLACZEGO NIE WIDZĘ SWOJEJ  KARTY W SYSTEMIE?

Jeżeli nie widzisz swojej karty w systemie prosimy o cierpliwość, być może Twój formularz nie trafił jeszcze do administratora. Procedura rejestracji uczestnika to 7 dni od wypełnienia formularza, ale ze względu na bardzo duże zainteresowanie kartami oczekiwanie na rejestracje może się przedłużyć.

Być może źle wypełniłeś formularz - zadzwoń lub napisz do nas a postaramy się rozwiązać Twój problem ! 

Karty są ciągle aktywne, i podczas każdych zakupów można zbierać punkty. Punkty zapisywane są na serwerze więc nie ma ryzyka ich utraty.

 

2.      DLACZEGO NIE WIDZĘ PUNKTÓW, CHOCIAŻ ZROBIŁEM ZAKUPY?

Zestawienie transakcji punktowej przesyłane  jest na serwer, i odbywa się to w godzinach nocnych. Jest to spowodowane tym, że każda taka transmisja musi odbyć się po zamknięciu pracy sklepów.

Punkty weekendowe tj. czwartek, piątek, sobota, niedziela transmitowane są dopiero w poniedziałek a ich widoczność uaktywnia się we wtorek. Spowodowane jest to tym, że transmisje zbierane są w dni robocze, tj od poniedziałku do piątku.

Punkty z poniedziału, wtorku i środy - zbierane są w czwartek i ich widoczność uaktywnia się w piątek.

Punkty z sklepu nr 8 - zbieranie odbywa się w środę, a punkty uaktywniają się w czwartek.

  

3.       PUNKTY SIĘ NIE ZGADZAJĄ

Najłatwiej jest ściągać punkty ze sklepów skomputeryzowanych ponieważ transmisja jest automatyczna.

W jednym ze sklepów dokonując zakupów (pss nr 8 ul. Powstańców Warszawy) , nalicza się punkty poprzez terminal do naliczania punktów, i aby zebrać z tego terminala punkty do systemu należy pobrać te dane przez specjalny kabel do transmisji. Wiąże się to z dojechaniem na sklep, zabraniem terminala, podłączeniem do systemu, ściągnięciem danych, odwiezieniem terminala i ponownym podłączeniem. Dlatego aby nie utrudniać pracy na sklepie punkty z tych terminali ściągamy w poniedziałki, środy i piątki ( w wyjątkowych sytuacjach punkty mogą być transmitowane w inne dni)

KIEDY OTRZYMAM BON ?

Z chwilą zamówienia bonów należy oczekiwać otrzymania nagrody w ciągu 2-3 dni od chwili złożenia zamówienia. Jeżeli w ciągu 2-3 dni bony nie zostaną wydane, należy taki fakt zgłosić do kierownika sklepu, ponieważ w wyjątkowych sytuacjach bony mogą zostać wydane z opóźnieniem (np. wzmożony okres świąteczny, choroba operatora systemu lub inne wydarzenia losowe uniemożliwiające szybkie wydanie bonów)
Spowodowane jest to procedurą przygotowania, zabezpieczenia bonów, sporządzenia protokołu przekazania nagrody i dostarczenia bonów na wybraną placówkę.
Aby odebrać bon, należy udać się do kierownika sklepu.
Przy odebraniu nagrody należy okazać dokument tożsamości identyfikujący osobę na którą bon został przypisany.